envanligfintjej

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna Andersson - 22 maj 2011 15:11

Jag är med och tävlar om en One piece från www.Chillunited.se hos www.johannalicious.blogg.se och hon är en jätte söt tjej! Jag vill jätte gärna vinna för att dom är otroligt mysiga, och passar i alla lägen! Och tävlingen håller på till 5/6, var med och tävla du oxå!
 

Av Johanna Andersson - 20 maj 2011 15:54

chacha länge sen jag skrev nu, men ett snabbt inlägg kommer här o nu, har inget att skriva om, puss

Av Johanna Andersson - 6 maj 2011 12:00

Är med i en tävling där man kan vinna ett presentkort värt 750 kr på Ginatricot
gå in på den här bloggen och anmäl dej NU ! http://skitgulligt.blogg.se och hon är en underbart fin tjej. Bara att hålla tummarna nu och hoppas att jag vinner!

Av Johanna Andersson - 5 maj 2011 20:51


  
Ni kan fråga fram till söndag, så lägger jag upp svaren på måndag eller nåt.

Av Johanna Andersson - 4 maj 2011 19:42

Just nu har Johannalicious en tävling på sin blogg där du kan vinna en foundation och en borste från http://smashit.se. Och jag är med och tävlar, och det är en fantastikt fin tjej som driver den bloggen.Tävla du med!
Tävlingen håller på till den 17/5.

 

Av Johanna Andersson - 3 maj 2011 20:18

Jag är med och tävlar om två foundations och en borste produkterna kommer från http://smashit.se och tävligen är på världens bästa blogg: www.miixx.se som är världens finaste tjej.

Av Johanna Andersson - 2 maj 2011 15:44

cha chha

Idag började jag skolan 9.30 men iaf så gick ja till skolan så sa dom att vi skulle ha simprov kl 13 så hade vi två lektioner sen stack jag hem och hämta grejer o så iaf sen tog jag vagnen till valhalla, så iaf jag klarade simprovet, (jag e duktig).. Och sen åkte jag hem med elin och angelica, undebarare personer finns inte, så nu har jag vart hemma ett tag, ikväll händer inte så mycke, bara plugg.

Puss&kram

Av Johanna Andersson - 1 maj 2011 18:07

cha cha bloggen
Jag hatar verkligen söndagar sämsta dagen på veckan asso, deg-dag typ liksom, men idag har jag vart i stan och köpte en blus på HM. Kanske kommer bild i detta inlägget vi får se hihi =)

Det var min dag det .........

Puss&Kram 
//Johanna .
 
Här får ni visst se en bild, som ni kanske vill?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards