envanligfintjej

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

hallå eller

Av Johanna Andersson - 31 juli 2011 14:30

halååååå


gott folk, förlåt länge sen jag skrev, asso har struntat i bloggen, har inget att skriva om , och är inte bloggsugen, men ni får ta det som det är, iaf så nu har jag vart i stockholm i en fucking vecka, och haft det sjukt kul, så kom hem igår, o ah det ville ni veta va?

sen får ni inte veta mer.

hejdoooooooooo.   bild från spaaanien, saknar galet mycket! vill tillbaks

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Andersson - 14 januari 2012 01:58

hej hej :Dfluummiga, nej men är med eliiiiiiiiiiiin :D :D sover hos henne  vi har tvääär kul men iaf det var typ de jag skulle skrivaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D Det är tväär kul att va med henne, ajaa hon är bääst och förbliir det!! :D en underbar väään, ...

Av Johanna Andersson - 27 december 2011 20:58

fin rubrik....jag har inte bloggat på as länge jag vet, men har inte pallat det.. men jag kände bara för att blogga nuuu :Dhoppas alla har haft en fin jul, det har jag haft iaf. :D jullov är soft :Didag har jag vart i stan på mellandagsreaaaan , och ...

Av Johanna Andersson - 10 november 2011 15:34

jag är med och tävlar hos www.miixx.myshowroom.se för att vinna ett spel hos www.prylsjuk.se .Och nu kommer vi till det varför jag vill vinna: Jo för att jag älskar att spela, det är en jättebra underhållning, och kul är det med !  ...

Av Johanna Andersson - 9 november 2011 18:55


Är med och tävlar hos www.vadfanskajagheta.se  där man kan vinna valfri vinst på www.brandsinfashion.com      ...

Av Johanna Andersson - 9 november 2011 11:42


Länkbyte med en jätte fin tjej som heter Johanna. :D   Hennes blogg är jättebra, så läs den jag uppmanar er att göra det, så gör det! :D   www.johannaevaamanda.blogg.se          ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards